Essence make up look

Al jaren ben ik gek op make-up en daarom heb ik daar na een visagie opleiding mijn beroep van gemaakt. Ik gebruik daardoor verschillende merken. Een van mijn favoriete merken is Essence. Het merk is toegankelijk, trendy, heeft een mooie kwaliteit, niet duur en is niet getest op dieren. Ook wordt steeds meer make-up vegan, dus volledig vrij van dierlijke producten.

Mijn all-time favoriet is de Mascara Lash Princess van Essence, de gewone en niet de waterproof. Wist je dat waterproof mascara slecht is voor je wimpers als je die dagelijks gebruikt? Er zitten ingrediënten in die er voor zorgen dat je wimpers uitdrogen, ook is het moeilijk te verwijderen en door het vele wrijven tijdens het verwijderen kunnen je wimpers afbreken. Daarnaast bouw je steeds als je het niet goed verwijderd laagje voor laagje mascara op en breken ze uiteindelijk af. Gebruik je altijd waterproof mascara en vind je dat je wimper zo kort zijn, probeer een minimaal 8 weken te stoppen en je zult zien dat je wimpers veel mooier worden.

Deze mascara is echt een make-up must have om te hebben.

Wat ik mocht uitproberen waren o.a. De highlight “go for the glow” palette en oogschaduw “Be you tiful” palette, welke beide echt mooie warme tinten bevatten zo voor de herfst/winter. Essence is tegenwoordig niet alleen bij de kruitvat te koop maar ook bij Etos!

Ik heb er een lookje mee gemaakt voor een business borrel waar ik was uitgenodigdVoor deze look heb ik gebruikt:

Wenkbrauwen : Eyebrow powder medium – Mineralissima
Foundation : even better vanilla – Clinique
Concealer : concealer duo – Lov cosmetics
Shape : shape in a box – catrice
Blush : velvet touch 01 – kiko milano
Highlighter : go for the glow – Essence
Mascara : Lash princess – Essence
Oogschaduw : Pallete Be you tiful – Essence

Geen lipstick, tijdens het maken van deze look heb ik een dag daarvoor een behandeling lippigmentatie gehad en dan mag je 2 weken niks op je lippen dragen.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat met jou all time favoriet make-upje.

Geen reactie's

Geef een reactie

De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.